Monday, January 3, 2011

KENANGAN DI ANGKASAPURI.










                                          Bersama Anak Saya Mohd. Fahmi

                                          Bersama anak bongsu Nur Fasihah
                                                          
Pada 9 December saya sekeluarga berkesempatan menjenguk anak dan menantu yang tinggal di USJ 1, Selangor. Sepanjang percutian selama 5 hari itu. Banyak tempatt-tempat menarik telah kami lawati. antaranya ialah I-City, Tugu Peringatan Negara, Taman Tasek Titiwangsa, Menara Berkembar Petronas, Bangunan  Parlimen dan beberapa tempat lagi.

Saya juga berkesempatan melawat Ke Wisma TV RTM Di Angkasapuri. Dimana disitu banyak pengalaman dapat saya kutip khususnya bagaimana sesuatu Stesen TV itu berfungsi. Dibawah ini saya lampirkan beberapa gambar yang sempat saya rakam sewaktu berkunjung kesana.

No comments: